Reis en aankomst - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van roemeniereis2016 - WaarBenJij.nu Reis en aankomst - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van roemeniereis2016 - WaarBenJij.nu

Reis en aankomst

Door: Elke, Esther en Carlijn

16 Juli 2016 | Roemenië, Oradea

Goedemorgen,

Nadat we zijn uitgezwaaid door heel veel mensen, wat we erg leuk en lief vonden. Zijn we dan na een dikke 23 uur eindelijk aangekomen in Oradea. De busreis duurde lang maar we hebben de tijd weg gespeeld met leuke spelletjes, grapjes en vooral veel eten. Ook sliepen sommigen heel lekker en daar werden dan mooie foto's van gemaakt... Halverwege de reis kwam Tim Breman met verschillende raadsels en trucjes, die iedereen wel aan het denken zette en probeerde te snappen

We hadden om de vier uur een stop om even te toiletteren en om half 7 hebben we gezamenlijk ontbeten.

Toen we uiteindelijk bij de grens aankwamen moest iedereen zijn paspoort/ID bij de hand houden. Komt Esther erachter dat ze haar ID-kaart kwijt is, hij ligt waarschijnlijk nog thuis of onder in de bus in de koffer. Uiteindelijk met man en macht de koffers onder de bus vandaan getrokken en de ID-kaart gevonden..

Ook werd de vraag: "Wat is er tussen 1940 en 1945 gebeurd?" gesteld, bij het spel 30 seconds. Esther antwoordde: "De ijstijd?"

De kamers zijn verdeeld en op dit moment liggen we allemaal gereed om lekker te slapen, wat we hard nodig hebben..
Deze blog komt morgenochtend online, dus voor jullie alvast: goedemorgen.

P.S. Jongens van de akkerwinde, Harlana vond het super leuk dat jullie aan haar gedacht hebben!

Liefs, Elke, Carlijn en Esther

• 16 Juli 2016 - 15:32

Harm Ruijg:

Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen.Veel plezier. En tot horens!!!
    Groetjes van Een RUIGE Meneer!!!

• 16 Juli 2016 - 16:17

Tineke:

Elke en Carlijn, Veel plezier en geniet er van! Dikke kus van je mams, paps, Ger-jan, Joanne, Annerieke en Neelke

• 16 Juli 2016 - 20:24

Cor En Coba Roeland:

Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen , We wensen jullie een goede zondag ,De hartelijke groeten van opa Cor en Oma Coba